SALGSVERKTØY
Salgsstøtteløsninger spesiallaget for uteselgeren
GENIALT ENKELT
iManagement er et salgs- og prosjektstyringsverktøy utviklet spesielt for selgere og prosjektleder som gjør jobben ute hos kundene. Selv om det er et omfattende grunnsystem er det forbausende enkelt å bruke. Hver enkelt selger er alltid online med bedriftens interne systemer. Verktøyet er modulbasert, noe som åpner for en stor grad av skreddersøm til din virksomhet. Selgeren kan legge ordre rett inn i systemet til bedriften, og slipper alt etterarbeidet som spiser mye tid. Systemet sikrer en umiddelbar ordreinngang uten forsinkelser, gir alltid oppdatert informasjon om vitale forhold og holder selger oppdatert om virksomheten. Selger slipper å ha med seg presentasjoner på print, eller være avhengig av presentasjonsutstyr ute hos kundene. De kan lages moduler for kjørebok, diett, og alle regnskapsmessige forhold. Alt på ett sted, og ført på riktig måte.
iManagement består av en grunnpakke med 4 moduler
iManagement er fleksibelt og baserer seg på eksisterende verktøy og grunnlagsdata. Statistikk med data på egne produkter, omsetning, trender, grafisk fremstilling og en rekke andre verktøy. CRM-vindu med valgfrie verktøy, rapporter, skjemaer som ordre, sjekkliste, notater og logg. Systemet er modulbasert og kan tilpasses den enkelte organisasjon.
PLANOGRAM
Planogram over spesifikke butikklokaler med oversikt over hylleplasseringer
Eget kampanjeverktøy med illustrasjoner og informasjon over pågående kampanjer.
Oppgaveliste er knyttet til kalenderfunksjonen med både dagsaktuelle og daglige gjøremål
Kalender med avtalebok som er lenket mot kundebase. Kan tilpasses med kjøreplan og daglige hendelser. Kalenderen er koblet mot salgsledelsen som også kan styre den enkelte kalender om ønskelig.
NYHETER
Et webbasert nyhetssystem for å gi meldinger til selgerne om endringer i kampanjer, konkurranser, prisstrategier eller andre interne nyheter. Nyhetene kan legges inn med lesebekreftelse på hvem som har lest hvilke nyheter.
BROSJYREMATERIELL
Brosjyremateriell ligger som dokumenter som er lett å finne og å hente frem og som kan presenteres direkte på skjerm. Selgeren slipper å ha med permer med en rekke papirkopier. Med salgsverktøyet er alt på ett sted, alltid med oppdaterte priser og rabattavtaler for den aktuelle kunden.
INTERNE DOKUMENTER
Her kan selgeren legge inn eller finne frem alt om avtaleutkast, tidligere salgshistorikk salgsfilmer, presentasjoner, medieomtaler, aktuelle reklamefilmer og eventuell fellesinformasjon. Salgsledelsen publiserer nyheter som er ute umiddelbart med tekst og bilde. Dette er en enkel måte å sikre nødvendig informasjonsflyt, og mulighet for sikring av dokumentasjonen. Muligheter for å behandle interne hendelser som ferie, vikarer, sykefravær osv. Systemet er svært anvendelig og åpner for en rekke spesialtilpasninger ut over den omfattende grunnpakken.
ALLTID OPERATIVT
Systemet fungerer både online og off-line. Om enheten ikke er i nærheten av et nettverk, eller det er dårlig mobildekning på stedet, kan du fortsatt fylle ut skjemaer og legge inn ordre på vanlig måte. Så snart enheten igjen er på nett vil dokumentene synkroniseres mot serveren automatisk. Du får hele tiden oversikt over hvilke dokumenter som er synkronisert og ikke.
Kontakt
Ta kontakt med Mathias Moe på telefon 41122207 / mathias@jpg.no eller Snorre Sundby på telefon 41122222 / snorre@jpg.no for mer informasjon.